Sunday, June 5, 2011

Perbezaan spesifikasi di antara Tablet2 pc jenama terkenal.



Bagi saya, komputer tablet sangat cool dan canggih lagi mengaggumkan berikutan saya sangat minat gadget2 yang menggunakan fungsi touch screen. Akan tetapi, saya tidak akan membeli mana-mana produk komputer tablet yang keluar dalam masa setahun dua ini.

Ini adalah kerana saya bukan seorang yang jenis early-adopter. Saya suka tunggu dan lihat mengenai persaingan produk-produk dalam dunia teknologi ini. Lagipun, produk awal biasanya mempunyai banyak bugs, unfinished features, limited support, kurang developer dsb. Oleh itu, saya lebih suka tunggu beberapa tahun lagi sebelum membuat keputusan untuk membeli komputer tablet.

Anda pula bagaimana? Pilihan tetap ada ditangan anda sendiri dan saya hanya mampu memberi ulasan dan pandangan sahaja.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...